środa, 13 sierpnia 2014

What's in my bag TAG ?

  Dzis przygotowalam dla Was post "na szybko" . Pokaze Wam co mam w swojej torebce. Jutro rano wyjezdzam na Ostroda Reggae Festival. Takze nie bedzie mnie pare dni. Wracam w poniedzialek takze czekajcie na nowe wpisy. Nie przedluzajac zaczynamy ! Ps.  Bede Was informowac na biezaco na Instagramie instagram.com/gabixyy


   Moja torebka pochodzi z House'a. Trzymam w niej same "potrzebne" rzeczy :) .
1.Portfel
Portfel kupilam w Outlecie za chyba 20 zl. Mam w nim paragony, cukier , herbate... i malo kasy. ;)
2.Etui i okulary
Etui pochodzi z Zary by Dolce&Gabbana. W srodku mam okulary z Malibu.
3.Telefon w rozowym etui
Etui dostalam calkiem niedawno od mamy. Telefon to must-have w mojej torebce.
4.Herbata
Herbata od niedawna lezy w mojej torebce. Karmelowa jest zdecydowanie najlepsza ! ♥
5.Dlugopis
Zawsze sie przydaje.
6.Perfumy
W torebce nosze trzy zapachy. Mala roletka jest z Chanel Noir. Duza zielona butla to perfumy z Victoria's Secret. Nosze rowniez mgielke z Avon'u.
7.Krem do rak
Uwielbiam kremowac rece. Teraz uzywam kremu z Avonu o zapachu masla kakaowego ♥ lovelovelove
8.Produkty do ust
Nosze ich dosc duzo. Mam maselko malinowe z Bielendy. Nosze rowniez dwie szminki : pomaranczowa z Vollare i fioletowa z Markwinsa. Mam rowniez blyszczyk z Astora.
9.Ostatnia rzecza w torebce jest lakier ktory aktualnie mam na paznokciach. Teraz mam ten z Essie.





Do nastepnego ! :*

2 komentarze:

  1. Klasyczne wypełnienie torebki, ale z ta herbatą mnie zaskoczyłaś. :))



    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha herbata zawsze sie przydaje :)) jasne ze poklikam w zamian za obserwowanie. Milego dnia :*

      Usuń