niedziela, 31 sierpnia 2014

Zacznij ćwiczyć ! Fit !

 Hi! Witam Was kochani bardzo serdecznie. Dlatego, że już jutro zaczyna się wrzesień, i już jutro idziemy do szkoły ja postanowiłam podjąć wyzwanie. Chcę zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską oraz przerzucić się na zdrowy tryb życia. Zdecydowałam się napisać ten post, bo mam nadzieję, że może pomogę komuś się zdecydować na te wyzwanie i "przeżyć" je ze mną. Przedstawię Wam teraz plan moich ćwiczeń oraz produkty spożywcze, z których zrezygnuję. Zaczynamy !

Kilka rad dotyczących rozpoczęcia wyzwania:
1.Zanim zaczniesz ćwiczyć na wszelki wypadek idź do lekarza i zbadaj się.
2.Przed podejściem do ćwiczeń zrób sobie zdjęcie i zapamiętaj jego datę.
3.Zważ się, zmierz i zapisz swoje wymiary.
4.Zapisuj to co zjadłaś.
5.Zapisuj swoje treningi - ustal ilość wykonywanych treningów w ciągu tygodnia.
6.Znajdź stałą porę na trening.
7.Zadbaj o odpowiednie obuwie.
8.Pij minimum 2 litry wody dziennie.
9.Jedz minimum 3 posiłki dziennie. Nie jedz po 18 !
10.Jedz przed treningiem. Mały posiłek ok.1 godzinę, a jeśli duży to ok. 2 godziny przed treningiem.
11.Trenuj minimum 3 razy dziennie.
12.Wysypiaj się.
13.Ćwiczenia wykonuj przede wszystkim precyzyjnie.
14.Co miesiąc rób zdjęcia i pomiary.
15.Podejdź do wszystkiego z uśmiechem!

Treningi jakie będę stosować to:
SKALPEL
TRENING Z DETOCELL
TURBO SPALANIE
KILLER
SKALPEL WYZWANIE
MODEL LOOK
TRENING Z GWIAZDAMI
TURBO WYZWANIE

Jak możecie się domyślić ćwiczę tylko i wyłącznie z Ewą Chodakowską. Jeżeli chcecie wybrać jeden z treningów dla siebie wystarczy kliknąć w nazwę wyżej podanych treningów, a ona przekieruje Was do nagranych przez Ewę ćwiczeń. Zachęcam i zapraszam ! :)

Jeżeli chodzi o dietę to postanowiłam zmienić troszkę mój jadłospis. Rezygnuję z:
-chleba;
-słodyczy;
-cukru;
-napojów gazowanych, słodkich;
-tłustych potraw;
-lenistwa :).

Mam nadzieję, że podejmiecie to wyzwanie ze mną i sylwester będzie nasz ! ♥ Będę wrzucać notkę na temat moich postępów raz w tygodniu.



Do następnego ! ♥

2 komentarze:

  1. Ja też wracam do ćwiczeń po przerwie, ale nie z Ewą, jakoś mnie irytuje podczas ćwiczeń;>
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki baaardzo i wzajemnie :) a co do Ewy to baardzo ją lubię, ale o gustach się nie dyskutuje :)

      Usuń