wtorek, 23 września 2014

Haul zakupowy

Hi ! Witajcie w kolejnym poście. Dziś haul zakupowy. Byłam ostatnio na zakupach w celu uzupełnienia niektórych produktów. Zaczynamy !



1.Muffiny do kąpieli

Trafiłam na nie w Biedronce. Pachną przecudownie truskawkami z bitą śmietaną :). Póki co stoją na szafce i pachną, bo aż żal mi ich używać. Dzięki nim w moim pokoju wciąż unosi się piękny zapach.

Cena: 3,99 zł /sztuka Biedronka

2.Balsam do ust



Już przy wyjściu z Rossmanna wpadł w oko mi ten balsam. Spojrzałam, wzięłam, zapłaciłam. I tak jest ze mną i wspaniale nawilża moje usta. Ma dość ładny mentolowy zapach, po jego nałożeniu mamy na ustach uczucie mrowienia. Bardzo przyjemny produkt.

Cena: 3,99 zł/ Lovely

3.Eyeliner Lemax


Baardzo długo szukałam eyelinera w pisaku i nigdzie nie mogłam go znaleźć ! Gdy już zrezygnowałam weszłam do Maxx Marketu, a tam moim oczom ukazał się eyeliner za 4 złote. Kupiłam. Pomyślałam, że nic nie stracę. W domu okazało się, że to najlepszy eyeliner pod słońcem. Ma mega cieniutki pędzelek, daję rady narysować najcieńszą i najbardziej precyzyjną kreskę na świecie. Kreska utrzymuje się od rana do nocy. Naprawdę :). Ostatnio pomalowałam się nim o 9 rano, a o 22 wciąż miałam idealne, zupełnie nierozmazane kreski :). Polecam gorąco !

Cena:4 zł/ Lemax

4.Podkład AA


Szukałam produktu cięższego od klasycznych BB cream'ów, a lżejszego od mojego Astora. Ten podkład dorwałam w Hebe. Używam go już prawie tydzień i po prostu go kocham :)

Cena: 9,99zł / AA

5.Pigmenty brokatowe Wibo



Kupiłam trzy pigmenty brokatowe z Wibo. Jeszcze ich nie testowałam, a uwiódł mnie w nich totalnie kolory :).

Cena: ok. 4,99zł / Wibo

6.Kredka do oczu Essence


Ten produkt też kupiłam w Hebe. Leżał sobie w koszyczku z wyprzedażami. A jak jest promocja  to wzięłam :). Bardzo mięciutka kredka, kreski nią też wychodzą całkiem niezłe. Ale więcej będzie na pewno w oddzielnej recenzji.

Cena: 3,99 zł / Essence

I to już koniec ! Zapraszam serdecznie na mojego Instagrama :) KLIK

Do następnego ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz