sobota, 18 października 2014

Jesienny must-have ! Cz.1 pielęgnacja

Witam Was kochani bardzo serdecznie na moim blogu. Jesień pełną parą :). Liście spadły z drzew, często pada deszcz, a w sklepach już pólki uginają się pod ciężarem świątecznych rzeczy :). Uwielbiam jesień. Szczególnie ten moment kiedy z piękna polska jesień zmienia się w śnieżną zimę... Ja już bardzo pragnę świąt Bozego Narodzenia. To cudowny czas. Dziś nawet w trakcie sprzątania słuchałam kolęd, tak samo jest w szkole. Z koleżanką włączamy sobie na przerwach kolędy... Tak bardzo chce nam się świąt ! :) Ale nie o tym dzisiaj. Przygotowałam dla Was post na temat produktów, bez których nie wyobrażam sobie jesieni. Zaczynamy ! :)


1.Krem do rąk Avon Cocoa Butter


Kocham zapach czekolady i kakao. Ten krem pachnie naprawdę cudownie. Uwielbiam wieczory kiedy mogę poleżeć, odpoczywać i rozkoszować się jego zapachem. W jesień mam przemarznięte i przesuszone dłonie, więc ten krem jest po prostu niezbędny.

2.Peeling do ciała Marks&Spencer

Lubię sobie czasem zrobić wieczór spa. Wtedy używam tego pięknie pachnącego kokosami peelingu. Czuję się taka zrelaksowana i pełna sił. Jest cudownie ♥.

3.Jedwab do włosów NaturaSilk


Moim sposobem na rozdwajające się końcówki jest ten jedwab. Ładnie pachnie, regeneruje moje włosy, sprawia że są bardzo miękkie. Jest bardzo tani i mega wydajny ! Nie pozostawia tłustego filmu na palcach, tylko wszystko ładnie się wchłania we włosy.

4.Krem do twarzy Ziaja


Moja skóra nie tylko w jesień jest przesuszona, więc muszę ją dobrze nawilżyć. W chłodniejsze pory roku wybieram kremy cięższe i bardziej tłuste. Ten ładnie nawilża moją skórę i sprawia, że jest gładka. Jest bardzo tani.

5.Wazelina do ust Ziaja


Nie wyobrażam sobie teraz iść spać bez nałożenia wazeliny na usta. Ja wybrałam tą bardzo uniwersalną z Ziaji, którą używam tak jak już wcześniej wspomniałam do ust oraz do rzęs. Działa jak super odżywka, a kosztuje ok. 3 zł :).


To tyle na dzisiaj ! Zapraszam do komentowania moich postów, oraz do obserwowania mojego bloga, oraz instagrama KLIK. Dziękuję za każdy oddany komentarz. Serdecznie pozdrawiam i do następnego ! :) Miłej nocy :*.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz