poniedziałek, 19 stycznia 2015

Podsumowanie ostatniego tygodnia diety i ćwiczeń

Witam w nowym poście. Dziś przyszedł czas na podsumowanie ostatniego tygodnia. Od poniedziałku zaczęłam się odchudzać, dziś opowiem Wam o efektach.

Jeżeli chodzi o dietę to było naprawdę nieźle, ale przyznaję się bez bicia - w weekend dałam się ponieść. Ale od jutra lecę dalej, nie przestaję walczyć, bo wiem co mnie czeka gdy przestanę. Mimo tych kilku upadków, podnoszę się i jestem dalej gotowa do działania.

5 razy w tygodniu ćwiczyłam z Mel B wyzwanie miesięczne. Pot lał się jak łzy. Pamiętajcie! Pot to łzy naszego tłuszczu!!! :) Było ciężko, ale jako tako dałam radę.

I mimo kilku porażek efekty są spektakularne!

talia: ubyło 7 cm!!! (ale gdy jest z czego zrzucać idzie szybko)
brzuch: ubyło 5 cm
biodra: ubyły 3 cm
udo: ubyły 2 cm

Jest rewelacyjnie!!! Mam teraz kopa do dalszego działania! Mam nadzieję, że wakacje będą moje ♥.

Moje czyny mogliście obserwować na instagramie. Wrzucę tu kilka fotek :).















Dobrej nocy ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz