środa, 3 września 2014

Haul zakupowy. I Shopping haul

  Hi! Witam Was we wrześniu! Dziś przygotowałam dla Was haul zakupowy. Przepraszam, że notka pojawia się tak późno, ale ostatnio żyję rozpoczęciem szkoły, nauką, książkami, podpisywaniem zeszytów, wracaniem do tej codziennej rutyny szkolnej i oczywiście do ćwiczeń z Ewą ! Tutaj link do posta dotyczącego mojego wyzwania, w którym wciąż możecie brać udział. KLIK Czym nas więcej tym raźniej ! :) Jeżeli ktoś się już podjął wyzwania proszę o komentarz na dole. Dobra, przechodzimy do zakupów :)

Ostatnim czasem większość pieniędzy wydawałam raczej na kosmetyki, a nie na ubrania co jest u mnie rzeczą dość dziwną :)) Zakupy robiłam w Rossmanie, Biedronce i Pepco. Zapraszam :)
Ps.Zapraszam na moje konto na Instagramie, gdzie informuję Was o wszystkim na bieżąco ! :) KLIK



Jak już pisałam wyżej zakupy robiłam w Biedronce, Rossmanie i w Pepco. Zrobiłam trochę zapasów :). Jest ich aktualnie za dużo, ale od przybytku głowa nie boli ;)

1.Peeling do twarzy Soraya


Ten peeling wpadł mi w ręce przy wyjściu. Potrzebowałam delikatnego peelingu o łagodnym działaniu. Takim właśnie okazał się być ten z Soraya. Bardzo fajny, delikatny produkt o pięknym morelowym zapachu. Dla mnie jest ważne, żeby produkt miał działanie antybakteryjne. Peeling idealny. Cena też była baardzo kusząca :)

Cena: 9,99/150 ml Rossmann

2.Bronzer do twarzy Colour Chick




Szukając jakiegoś pędzelka do eyeliner'a w Pepco w ręce wpadł mi bronzer marki Colour Chick. Mimo że mam chyba z pięć bronzerów to kolejny też się z pewnością nie zmarnuje :). Produkt ma bardzo ładne wykończenie. Te "diamenciki" widoczne na zdjęciach na szczęście nie są widoczne na twarzy. Myślę, że osoby które dopiero zaczynają swoją makijażową podróż powinny stosować produkt bardzo delikatnie i muszą nauczyć się obchodzenia się z tym produktem, bo łatwo z nim przesadzić. A powód dla jakiego wzięłam  ten bronzer? Bardzo proste ! Duża promocja ! :)

Cena: przeceniony z 9,99 na 1,99 ! Pepco

3.Szklane opakowanie na waciki Pepco


Zawsze potrzebowałam jakiegoś zamykanego opakowania na waciki. Z pomocą przyszło mi Pepco. Bardzo ładny słoiczek kupiony za grosze :)

Cena: 4,99 Pepco

4.Paletka cieni Wibo Lovely







Paletka niby zastępująca paletę Naked 2 z Urban Deckay. Kolory są szczerze mówiąc identyczne, ale pigmentacja i jakość cieni na pewno się różni. Paletę dorwałam w Rossmanie. Leżała samotna w pustej "szafie" Lovely. Oprócz jej jednej nie było nic więcej ani z Wibo, ani z Lovely! 
Stwierdziłam, że z moimi kosmetykami nie będzie się czuła opuszczona :) Więc wzięła. Bardzo fajna paletka jeżeli chodzi o makijaż dzienny i wieczorowy. Ale nie będę się tutaj rozpisywać. Na pewno niedługo doczekacie się recenzji. Ale mogę Wam już zdradzić, że naprawdę warta zakupu !

Cena: 12 cieni 12,40 zł Rossmann

5.Pędzel do pudru For Your Beauty


Nie napiszę Wam dziś za dużo o tym pędzlu z tej racji, że użyłam go chyba 2 razy. Ale jak na pędzel za 8 zł naprawdę fajny artykuł ! :)

Cena: 7,99 Rossmann

6.Pędzle "Eco Tools" Biedronka





"Eco tools" napisałam w nawiasie, ponieważ to nie są te oryginały z sławnej marki tylko pędzelki z Biedronki :) Nie spodziewałam się, że te pędzle są tak idealne ! Najbardziej miękkie i miłe w dotyku pędzle na świecie ! Kocham, kocham, kocham! Recenzja też niedługo powinna się pojawić.

Cena: 24,99 przecenione na 10 zł ! Biedronka

7.Korektor BeBeauty






Korektor znalazłam w czasie, gdy szukałam wyżej wymienionych pędzelków. Świetnie nadaje się pod oczy. Pięknie rozświetla. Jest dość gęsty. Super produkt ! Polecam z całego serca.

Cena: 9,99 Biedronka

8.Pomadki do ust



Pomadki zauważyłam będąc w "chińczyku" gdzie moja siostra była w poszukiwaniu idealnego obrusa na mały, okrągły stolik. Mnie zafascynowały najpierw opakowania robione na wzór pomadek od YSL. Potem w ręce wpadła mi pomadka w kolorze fuksji. Wiedziałam, że musi być moja ! Potem wzięłam tą w kolorze łososiowym (moja siostra ma identyczny odcień tyle, że jej pomadka jest z Diora w kolorze 502 Diva). Nie używam póki co żadnych innych pomadek oprócz tych. Są idealne trzymają się meega długo (ok.4-5 godzin). Myślę, że gdy będę jeszcze w chińczyku to wezmę kilka innych odcieni. Bajka ! :)

Cena: 5 zł/sztuka Chińczyk
Przyszedł czas na dwa prezenty od mamy !

9.Podkład Astor Perfect Stay i Smashbox Bb cream




Oba podkłady dostałam od mamy. Na ich temat napiszę Wam recenzję w ciągu tego tygodnia. Także czekajcie ! :)

Cena: Astor ok.50 zł, Smashbox ok.160 zł / Zakupione w Niemczech.

To tyle na dzisiaj ! Haul jest dość wyczerpujący, ale mam nadzieję, że dacie go radę przeczytać. Czekajcie na recenzje poszczególnych produktów. Miłego dnia ! :)

Do następnego ! ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz